Avatar billede vuske Seniormester
06. juni 2010 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler sidste del af skema ved udskrift

Mit skema er inden for margener men det de sidst 2-3mm mangler
Avatar billede store-morten Ekspert
06. juni 2010 - 12:42 #1
Du er velkommen til at sende det til mig på E-mail.
Så er det måske nemmere at se problemet.

adr. under profil.
Avatar billede perhol Seniormester
06. juni 2010 - 16:35 #2
Du har formentlig sat margenerne uden for printerens udskriftsområde.
Det er forskelligt hvor tæt til kanten af papiret de forskellige printere kan udskrive.
Gå til [Vis udskrift] og tryk her på [Indstil...].
Her har du mulighed for at 'zoome ud' på udskriften.
N¨år det kun er de sidste 2-3 mm der mangler, så prøv at sætte den til 98%
Avatar billede Pantzer Praktikant
07. juni 2010 - 23:13 #3
Det kan muligvis også skyldes måden dit regneark er sat op.

Hvis du f.eks. har en ramme om det der skal udskrives, kan excel godt opfatte rammekanten, som ramme på den tilstødende celle, og vil derfor skrive den ud.
Det kan også skyldes, at du har valgt en udfyldningsfarve for hele dit excel-ark. Dette vil også få excel til at udskrive en tom side.

Jeg ved ikke om det kan løse dit problem, men det er da forsøget værd. ;)
Avatar billede vuske Seniormester
02. september 2010 - 11:11 #4
ingen løsning