Avatar billede sitecoredk Nybegynder
05. juni 2010 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

De gule sider API

Hej
Jeg har på flere hjemmesiders udfyldnings-formularer set at der i første textbox/input felt er mulighed for indtastning af telefon nr., ved at indtaste sit telefon nr. heri, udfyldes øvrige felter, såsom navn, adresse, post nr. automatisk.

Jeg er af den forståelse at der er tale om en webservice fra de gule sider.dk (er dog ikke sikker på det).
Jeg har været inde og surfe rundt på de gule sider samt krak, men har ikke kunne finde noget med noget webservice API, eller det der bare ligner.
Er der nogen af jer der ved noget om dette. Kunne nemlig godt tænke mig selv at udbyde denne service fra eget hjemmeside.
Avatar billede keysersoze Guru
05. juni 2010 - 10:09 #1
Der er højst sandsynligt flere der tilbyder denne service - krak, TDC, find, de gule sider osv - men grunden til at du ikke bare lige kan finde noget om det hos udbyderne er at det er en relativ dyr service beregnet til erhverv. Skal du have mere info om servicen og ikke mindst priserne skal du derfor tage direkte kontakt til fx krak.
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
17. september 2010 - 07:13 #3
hej arne
jeg vil gerne angive dit svar som korrekt. Kan jeg anmode dig om at oprette en ny svar og angive det som svar
Avatar billede arne_v Ekspert
17. september 2010 - 14:37 #4
ok