Avatar billede alex_h_jensen Nybegynder
04. juni 2010 - 16:17 Der er 1 løsning

Outlook. Prob. vedr. bærbar med 3 forskellige internet adgange.

Mit problem:
Jeg har en bærbar pc. På den modtager jeg bla. e-mails.
jeg har oprettet 3 forskellige kontoer, en til kontoret, en til det mobile bredbånd og en til mit trådløse wlan hjemme. Det har jeg gjort for at jeg kan sende mails, da jeg skal definere serveren til udgående post, efter hvor jeg er tilkoblet.

nu er det sådan at outlook bliver ved med at sige jeg skal skrive bruger navn og adgangskode. Og selvom jeg markerer "husk brugernavn og adgangskode" spørger den igen efter 5 min.
Hvordan undgår jeg det?
Kan jeg evt. definere hvilken mail konto der skal bruges alt efter hvilket netværk jeg er tilkoblet..

Med venlig hilsen Alex
Avatar billede alex_h_jensen Nybegynder
19. september 2010 - 19:08 #1
Løsning selv fundet