30. maj 2010 - 19:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hente username fra ActiveDirectory ind i Word.

Hej,
Er der nogen der kan hjælpe mig med vba-koden til at få hentet oplysninger (First name, Last name) fra den bruger der er logget på pc'en ind i et bogmærke?
04. juni 2010 - 20:01 #1
Det drejer sig om en skabelon med en formular jeg har lavet. Når brugeren trykker OK, så hentes det de har udfyldt i formularen ind i nogle bogmærker, og dokumentet gemmes under et forudbestemt navn på et fællesdrev.

Vi bruger AD, så jeg tænkte om det var muligt at hente oplysninger på brugeren herfra ind i dokumentet mhp. identifikation af brugeren...?

Hæver til 200 point.

Hilsen Anne-Dorthe
13. juni 2010 - 21:15 #2
Lukketid.