Avatar billede pandaman Nybegynder
28. maj 2010 - 21:12 Der er 3 kommentarer

Bølgende hastighed

Som i kan se på denne log bølger min hastighed ret voldsomt, når raten er i bund (typisk 0.00 kbs - 0,8 kbs) kan jeg intet i en browser, så det er hele forbindelsen der bølger - er der nogle muligheder for at det er andet end ydbyderen, det virker lidt mærkeligt hvis det er deres fejl?

Sidder på Mac OSX 10.6 - de eneste apps med netforbrug der kører udover klienten herunder er Safari, Skype og mit mail program...

http://img295.imageshack.us/i/hastighed.jpg/
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2010 - 21:50 #1
er du kablet eller trådløs, og er det fastnet-abonnement eller mobilnet?
Avatar billede pandaman Nybegynder
28. maj 2010 - 22:01 #2
Sidder på trådløst låst netværk som ingen andre har adgang til, mig bekendt! Fastnet via Perspektiv bredbånd 20/2 mbit
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2010 - 12:02 #3
luk alle programmer, og kun kun dit måleprogram.
prøv også med kabel til router.
pt har du på toppen kun 1/20-del af det, du skal have.
Når hastigheden så er korrekt leveret, så start et program ad gangen, og tjek hastighed igen - så finder du den, der stjæler din båndbredde.