Avatar billede michael_stim Ekspert
28. maj 2010 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webserver - secnet, ISP - yousee, eget domæne og smtpopsætning?

Har problemer med smtp med ovenstående udbyder og hotel. Secnet siger at jeg skal bruge min ISP's smtp server, men yousee tilbyder ikke smtp mere, kun til egne mails. Jeg vil gerne have så der ikke står f ex bruger@gmail.com (hvis jeg nu bruger deres smtpserver) som afsender. Mit spørgsmål er så: What to do? Er der nogle der stiller gratis smtp servere til rådighed, f ex? Har googlet lidt, men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. maj 2010 - 14:16 #1
Fik dette via intern besked:

Ved at comasys.dk tilbyder smtp server på deres webhoteller..
Lidt dyrere end de billigste .. men gode..

Er ikke interesseret i at skifte hotel. Ved der er flere hoteller der tilbyder smtp.

Ellers tak til afsenderen ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. juni 2010 - 16:02 #2
Lukker. Fik secnet til at klare den. God service.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. juni 2010 - 16:02 #3
Og et svar ;o)