Avatar billede kaChing Nybegynder
27. maj 2010 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm

Hej fokes,

Jeg har sort skærm på min bærbar. Det er som om man kan se en lille anelse på skærmen, men meget svagt. Jeg har en Acer Aspire AS3810TZ-414G32n. Jeg har prøvet at tilslutte en ekstern skærm til og det funger, kan det muligvis være grafikkortet der noget galt med?
Ville systemgendannelse hjælpe på problemet?

På forhånd tak :-)

Taha
27. maj 2010 - 17:01 #1
Velkommen til E. ...

Det er vel sådan HELT fra PowerOn BIOS stadiet ?

NOPE !
Det såkaldte "BackLight" på din skærm er DØD...

http://www.google.com/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=backlight+inverter+repair&aq=5&aqi=g10&aql=&oq=%22BackLight%22+&gs_rfai=
Avatar billede kaChing Nybegynder
27. maj 2010 - 17:29 #2
Ja, lige præcis. Det virker bare lidt mærkeligt, for den er ikke mere end nogle måneder gammel, er det noget der tager tid at få repareret?
Mange tak for hjælpen, forresten hvordan uddeler jeg pointene?
27. maj 2010 - 17:37 #3
Ping...
(Det var så et [svar]...)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1