Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
26. maj 2010 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opstart

Jeg har en hp pavilion dv6 med windows 7 instaleret, den starter ikke op, jeg har prøvet at sætte hd til en anden pc, C drevet er tomt, det må være noget med det boot image dergør den synlig der er forsvundet.
26. maj 2010 - 19:57 #1
Øhhhh - lidt mere info:

HAR det virket ?
Har du selv manuelt instaleret WIN7 ?
Eller
Baseret på et eller andet IMAGE 'halløj' fra 3. part ?
...
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
26. maj 2010 - 20:05 #2
Jeg har selv opgraderet til win 7, når jeg starter pcén kommer start logoet så går der lidt tid så genstarter den,og foreslår rep. dvs. recovery så er alt væk, jeg har taget disken ud og sat den til min egen win 7 pc, der kan jeg se recovery parationen, og en paration mere som intet indeholder, det jeg vil frem til er hvordan jeg genskaber de data der er forsvundet inden jeg kører recovery
Avatar billede fordfocus20 Nybegynder
06. oktober 2010 - 22:30 #3
Jeg har reinstaleret maskinen.