Avatar billede www.dk Nybegynder
21. juli 2001 - 17:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Emulation

Jeg mangler emulatorer så jeg kan afspille:
Neo Geo spil, Sega Megadrive Spil, Super Nintendo spil, Nintendo 64 spil, X68000 spil og Amiga spil. Hvor kan jeg downloade dem? Jeg kunne også godt bruge nogle links til hvor man kan læse om det. (Gerne på dansk)
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
21. juli 2001 - 17:18 #1
Så vidt jeg husker fidnes der et sted der hedder http://www.emulationstation.com/ hvor man skulle kunne finde emulatorer og roms, men jeg er ikke sikker

mvh

XenoCypraZ
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 17:21 #2
www.spido.dk/gameboy/ Gameboy roms
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. juli 2001 - 17:37 #3
Det er faktisk ulovligt! Det er copyright beskyttede spil der er blevet kopieret - samme koncept som når du laver an pirat kopi af en CD.
Avatar billede pyroz Nybegynder
21. juli 2001 - 17:54 #4
Der er mange prøv http://www.emulator-zone.com/
Avatar billede nightundead Nybegynder
03. maj 2005 - 08:09 #5
Hvorfor prøver du ikke bare at søge på google!!!!
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
03. maj 2005 - 08:35 #6
Hvad fanden er det for noget og skrive 4 år efter spørgsmålet er lukket ???