Avatar billede xpresand Nybegynder
25. maj 2010 - 16:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iPhone opløsning

Hej allesammen

Nu går der jo rygter om, at den nye formodentlige iPhone HD vil have en opløsning på 960x640.
Det jeg så gerne vil hører, er om det så betyder, at hvis man så skal have en baggrund på sin iPhone, som man f.eks. selv laver, at den skal være 960x640px i stedet for de nuværende 320x480, det rigtig forstået?
Avatar billede martchap Nybegynder
25. maj 2010 - 18:50 #1
Det er korrekt opfattet ja!

- du kan evt. læse her for at forstå det, hvis ikke allerede det er tilfældet: http://en.wikipedia.org/wiki/Pixel
Avatar billede xpresand Nybegynder
25. maj 2010 - 20:02 #2
Kender godt til pixel, skulle bare være sikker på, at det fungerede på samme måde på tlf.
Avatar billede martchap Nybegynder
25. maj 2010 - 23:21 #3
Det er jeg helt med på, jeg syntes bare det var fint med en kilde for god ordens skyld :-)