Avatar billede erlandsen Seniormester
25. maj 2010 - 14:44 Der er 1 løsning

Makro der printer alle kundefakturaer ud

Jeg har lavet en makro der skal printe mine fakturaer ud.
Jeg har en pivot tabel på arket "pivot" - hvor man i pivotfeltet "Airline" skal vælge de forskellige kunder, eg. MA, 2N, AEU etc. og herefter gå til arket "faktura" og printe ud. Jeg har lavet nedenstående - men den stopper ved "AEU"?

    ActiveSheet.PivotTables("PT1").PivotFields("Airline").CurrentPage = "MA"
    Sheets("faktura").Select
    ExecuteExcel4Macro "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,,,TRUE,,FALSE)"
    Sheets("pivot").Select
    ActiveSheet.PivotTables("PT1").PivotFields("Airline").CurrentPage = "2N"
    Sheets("faktura").Select
    ExecuteExcel4Macro "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,,,TRUE,,FALSE)"
    Sheets("pivot").Select
    ActiveSheet.PivotTables("PT1").PivotFields("Airline").CurrentPage = "AEU"
    Sheets("faktura").Select
    ExecuteExcel4Macro "PRINT(1,,,1,,,,,,,,2,,,TRUE,,FALSE)"
    Sheets("pivot").Select
Avatar billede erlandsen Seniormester
02. juni 2010 - 22:39 #1
lukkes