Avatar billede bas Forsker
25. maj 2010 - 11:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook - Kontaktpersoner - fanen Aktiviteter

Hej

I Outlook 2003

Hvis man åbner forskellige kontaktpersoner og går ind under fanebladet Aktiviteter,
vil der under nogle kontaktpersoner blive listet et antal mailkorrespondencer, men
under andre kontaktpersoner bliver der intet vist, selvom man også har skrevet sammen
med disse perosner. Hvorfor er der denne forskel? Er det en indstilling / logning / sporing,
som den enkelte bruger kan slå til og fra, og hvor gøres dette i så fald?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
25. maj 2010 - 11:52 #1
Det er ikke bare fordi, den er lang tid om at finde frem til korrespondancen?

Så vidt jeg ved, kan brugeren ikke stoppe for det. Det ligger lokalt i din Outlook, og du skal selv kunne finde mails i eventuelt sendt post, indbakke o.l.

Lidt groft sagt er det en søgemappe afgrænset til kontaktpersonen.
Avatar billede bas Forsker
26. maj 2010 - 18:31 #2
> Det er ikke bare fordi, den er lang tid om at finde frem til
> korrespondancen?

Nej, Jeg har siddet og ventet på, at søgningen blev færdig.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
26. maj 2010 - 19:46 #3
Hmm, med mindre visningen ikke står til Alt eller Mails, så har jeg ikke lige en ide til hvad der kan være galt.
Avatar billede bas Forsker
08. juli 2010 - 01:24 #4
Lukker.