Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 09:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs væk efter reformatering

Dell inspiron 6000 xp office 2009. Router: Linksys Wireless G 2.4
Mit trådløse indbyggede kort, der hedder RicohR/RL/5C476/II) ses på listen over installationer, men ikke under netværk.
Jeg har forgæves været på support.dell.com
Hvordan får jeg det tilbage?
Jeg kan nette via kabel, men det ikon ses heller ikke i bakken.
Min meget kompetente hjælper er desværre ude at rejse, så jeg ulejliger igenigen dette højlærde forum.

ps: under Vælg Kategor i "opret spørgsmål", kan jeg ikke regne ud, hvilken en, jeg skal bruge til trådløs: analog, andre, isdn, kabel, xdsl - og har derfor valgt anden.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. maj 2010 - 10:41 #1
Har du gule bemærknionger i enhedshåndtering?
Har du hentet alle drivere, startet med chipsætdriver, og herefter taget grafik lyd netkor osv?
24. maj 2010 - 10:44 #2
Du mangler sansynligvis en del driversoftware efter "reformatering" !

Har du været her ->
http://support.dell.com/support/downloads/devices.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&SystemID=INS_PNT_6000&os=WW1&osl=EN# ?

---

PS: Du har vist heller ikke været her i dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hans-jensen (Dem der ikke er grønne) - du bør/skal 'pænt' vende tilbage dertil...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2010 - 10:32 #3
Kariselarry - jeg KAN ikke finde ud af, hvordan jeg gir points. Sommetider kommer en firkant, jeg kan sætte en flue i, sommetider er der 3-4 giftiggrøngule markeringer til højre hvor der står svar, men jeg er ikke blevet spor klogere. Kan du oplyse mit mørke??
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2010 - 10:33 #4
se bare, nu står der accepter dette svar ud for mig selv, og det er jo ikke meningen
02. juni 2010 - 11:45 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2010 - 11:56 #6
Det er fordi du skriver tilbage som svar. Man skal bruge kommentar indtil der skal afgives point. Så beder du den/dem om at lægge svar som du så kan acceptere.
Præsis som der står ud for boksene nedenunder.