Avatar billede reneljunggren Nybegynder
19. maj 2010 - 17:23 Der er 5 kommentarer

Fillistning på website

Hej
Jeg har brug for at kunne smide nogle mapper med billeder op på en website så folk kan downloade dem.

Jeg vil gerne finde en løsning hvor filerne listes ligesom i FTP eller noget i den retning.

Fx sådan:

Index of /fotos
[ICO]    Name    Last modified    Size    Description
[DIR]    Parent Directory         -
[DIR]    BRP /     29-Apr-2010 09:27     -
[DIR]    Mamma Mia /     10-May-2010 10:15     -
[DIR]    Eksempel>    10-May-2010 10:35     -
[DIR]    Eksempel>    10-May-2010 11:25     -
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
19. maj 2010 - 18:10 #1
Jeg bør nok lige tilføje, at når man klikker på en mappe så skal mappens indhold listes op så man kan åbne filerne.
Det kan selvfølgelig laves traditionelt, men så opstår der alt for megen redigering af links!
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2010 - 09:53 #2
<ole>

Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes og points tilbageføres. Derefter åbner du spørgsmålet i den kategori, der omhandler dit serversprog. Du kan ikke løse opgaven med HTML

/mvh
</bole>
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
20. maj 2010 - 14:17 #3
Hvilket serversprog skal det så være? Problemet er jo at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre :)
Avatar billede olebole Juniormester
20. maj 2010 - 14:32 #4
Det ved jeg ikke. Du må undersøge, hvad din udbyder understøtter af frameworks/sprog ... PHP, ASP, ASP.NET, JSP, eller ...?
Avatar billede reneljunggren Nybegynder
17. oktober 2010 - 15:54 #5
Er opgivet!