Avatar billede sunkite24 Nybegynder
18. maj 2010 - 20:01 Der er 7 kommentarer

Hjælp... Amilo Xi 2528 Problemer

Ja.. Jeg er desværre så uheldig at min computer fik en del problemer 3 uger efter min 2 års reklamation udløb. og den startede med at min skærm blinkede hurtigt og den sagde noget med at min nvidia driver ikke svarede eller noget. Men jeg opdaterede den og den virkede fint. men pludseligt 2-3 uger senere.. lavede den blå skærm. og Jeg prøvede at geninstall den. Men så virkede den perfect.
Men så igen efter 2 måneders tid. gik den totalt Gak. og blinkede. og så installerede jeg den igen. og så virkede den perfect til jeg installerede Graffik kortet.. så fuckede den igen..

har været i 3 forhandlere. som siger man kan ikke skifte Graffik kortet ud.  Men en del af mine venner siger man kan. og nu er jeg totalt blank angående det.

Kan man eller kan man ikke.
ville være perfect hvis nogen kunne fortælle hvad for et der kunne.

Jeg havde nvidia Gforce 8600 gs (direct x 10 tech med HDMI

Takker herfra
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2010 - 20:03 #1
Kan kan IKKE skifte grafikkort på den model.
18. maj 2010 - 20:05 #2
Det er en sådan en BÆRBAR der er tale om ? -> http://www.imagecows.com/uploads/ae4d-fujitsu-amilo-xi2428.jpg

Forhandlerene har ret !!!
Avatar billede sunkite24 Nybegynder
18. maj 2010 - 20:06 #3
Kan man heller ikke købe samme slags kort.. og få det sat i ?
Avatar billede sunkite24 Nybegynder
18. maj 2010 - 20:16 #4
Kan man ikke købe det samme kort måske og få sat i. eller er det bare final for min bærbar. ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2010 - 20:36 #5
Hvis grafikkortet står af, er det nyt bundkort.
Der er intet andet at gøre, og det kan ikke betale sig.
Avatar billede sunkite24 Nybegynder
18. maj 2010 - 20:44 #6
Okies takker mange gange.
Avatar billede sunkite24 Nybegynder
18. maj 2010 - 21:31 #7
hmm. har lige tændt min bærbar og den kører normalt nok.. hvordan finder jeg 1005 ud af hvad der er problemet ?