Avatar billede TrineV Nybegynder
18. maj 2010 - 17:51 Der er 3 kommentarer

Problemer med netværk

Hey..
Jeg sidder p.t i Norge og har et problem med min computer som er en HP pavilion dv5. Vi havde for en maaned siden problemer med at nettet fra vores router, vi er tre til at dele en traadløs netværksfobindelse, har aldrig haft problemer før. Nu er routeren blevet genstartet og min computer vil IKKE gaa paa nettet mere. Det net de andre kører paa bliver vist naar jeg skal vælge hvilket netværk jeg ønsker, men den siger ogsaa at netværket er usikkert. Naar jeg forsøger at oprette netværket siger den at jeg kan diagnostisere problemet, herefter staar der at computeren er uden for rækkevidde, og senere at routeren ikke er sat til.. Men med de 3 andre computere virker den fint. Har været hos en expert forhandler i Norge i dag som mener at den fungerer fint og den kunne sagtnes komme paa nettet i butikken. Hvad er der galt...
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
18. maj 2010 - 19:59 #1
jeg tror du skal slette det netværk du tidligere har været på!
og så oprettet forbindelse til det på ny..

Men er jeres netværk ikke sikret ??
Avatar billede TrineV Nybegynder
18. maj 2010 - 20:06 #2
Netværket var sikret før, men efter vi har genstartet routeren er det ikke sikret mere, netværksudbyderen havde lavet en fejl og var nede i ca. 2 dage, og det er efter det at min computer ikke længere vil gaa paa nettet og siger at routeren ikke eksisterer det er bare underligt at de andre kan komme paa nettet..
Avatar billede TrineV Nybegynder
18. maj 2010 - 20:14 #3
Jeg har nu slettet netværket og startet det op paa nyt.. Det har virket, hvorfor har jeg ikke skrevet herinde før :) Jeg er stadig pessimist og tror den gaar ned hvert øjeblik, det gjorde den før den faldt helt fra.. Altsaa virkelig usikkert, jeg haaber dette holder, men indtil 1000 tak for hjælpen!!!