Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 19:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor peger min dns service hen? UNOEURO

Jeg har flere hjemmesider hos unoeuro, og forleden købte jeg et domæne og oprettede en dns service til det. Men nu kan jeg ikke huske, hvilken af hjemmesiderne det ligger på.
Kan nogen sige mig, hvor det kan ses?
På forhånd tak.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
16. maj 2010 - 20:00 #1
hvilke hjemmesider dns ligger på ??????

men du ved da hvilket domain du har købt
Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 20:09 #2
Ja, men det er er tilknyttet domæne, og jeg kan ikke huske, hvilken af mine eksisterende hjemmesider, det er tilknyttet. Og heller ikke se det nogen steder...
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. maj 2010 - 20:11 #3
Hvilket domain er det du har som du ikke kan huske hvor peger hen?
Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 20:12 #4
Har løst problemet, tak
Avatar billede ngr Praktikant
16. maj 2010 - 20:22 #5
Det ser ud som om det ikke var tilknyttet nogen, men nu er det
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
17. maj 2010 - 06:46 #6
ja ja, flot