Avatar billede leif Seniormester
16. maj 2010 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Filupload med Kategori/Mappe struktur

Hej,

Jeg har en opgave til en som lyster (Du vil skulle give et tilbud som efterfølgende accepteres før du går igang)

Opgaven lyder på følgende:
Et site med mulighed for at uploade filer til en Kategori/Mappe struktur. Til hver fil skal der kunne tilknyttes en eller flere Kategorier/Mapper, en beskrivelse samt mulighed for at kommentere på filen.

Filen skal kunne downloades igen og det skal være muligt at søge enten på Filnavn, Mappe/Kategori og beskrivelse og gerne på tværs af det hele.

Filerne må IKKE kunne downloades ved at gætte sig frem til en sti som kan skrives i browseren.

Brugeren skal valideres op imod LDAP og når brugeren er verificeret at han kan logge ind på LDAP serveren skal al ACL være lokalt i systemmet.

Det betyder at der skal kunne gives forskellige rettigheder:
Læse (Alle som kan logge ind har Læse rettigheder)
Oprette Mapper/Kategorier
Oprette Filer
ALT inkl. kunne give andre brugere adgang til Oprette

Alt dette skal kunne køres i et PHP & MySQL miljø. Sessions håndteringen skal være lavet i databasen så det eneste som bruges i browseren er SessionID ud over det så skal ALLE klik på siden logges med følgende info:
Brugernavn
Tid
evt. SQL sætning
Side
Type (Side åbning, FilUpload, FilDownload osv.
Filnavn

Jeg ser frem til at høre fra en eller flere af jer derude.

Du skal kunne udstede eller anden form for Faktura enten via CVRnummer eller CPRnummer.

Sig frem hvis der er oplysninger som i mangler

Med venlig hilsen
Leif
Avatar billede leif Seniormester
16. maj 2010 - 17:31 #1
Laver du opgaven tilfredsstillende kan det resultere i andre opgaver.
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2010 - 10:52 #2
Stadig aktuel hvis nogen skulle komme forbi