Avatar billede UlrikAarhus Nybegynder
15. maj 2010 - 00:15 Der er 5 kommentarer

2 bærbare på samme internetforbindelse - Windows Vista

Hej,

jeg har en bærbar pc med en 3 USB internet forbindelse.

Er det muligt at koble en anden pc sammen med denne ved hjælp af netkabel således at de begge kan trække på den samme internet
forbindelse, og hvordan bærer jeg mig ad ?

Jeg kører Windows Vista på begge.

Jeg håber i kan hjælpe.
Avatar billede besle Nybegynder
15. maj 2010 - 00:21 #1
nope, ikke med kabel. Men mener at du kan lave noget der kaldes et Ad Hoc netværk på den ene, som den anden så skal logge på, så deler i vist forbindelse.
Avatar billede leif Seniormester
15. maj 2010 - 10:11 #2
Eller overveje at en Router med mulighed for at smide et 3USB modem i
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2010 - 11:17 #3
Leif. Kan de routere der har usb port bruges til dette?
Eller er det til andet eksternt udstyr som printer, NAS og ekstern harddisk?
Avatar billede leif Seniormester
15. maj 2010 - 12:44 #5
Ja, det findes routere som kan tage et USB Modem. Om alle routere med USB ved jeg ikke, men der findes routere som kan.