Avatar billede Macmann Nybegynder
14. maj 2010 - 12:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen billeder på skrivebordet

Hej alle

Jeg har en HP laptop ca. 8 md.

Ikonerne på skrivebordet viser "ingen" billeder, kun et lyseblåt landskab?? alle andre sumboler vises ok.

Jeg kan se billederne i billedgalleriet, og andre programmer.

Har du en mem løsning ?

Ven li hilsen Macmann.
14. maj 2010 - 13:02 #1
http://www.eksperten.dk/spm/908949 ?
(Spørgsmål fra dig selv! Men det har du tilsyneladende glemt ???)
Avatar billede Macmann Nybegynder
14. maj 2010 - 16:42 #2
Hej karise_larry

Jeg er ikke ekspert i PC, men har du en løsning-

Hilsen Macmann.
14. maj 2010 - 18:36 #3
Hvad med det der er blevet skrevet i dit tidligere spørgsmål (med det samme problem) -> http://www.eksperten.dk/spm/908949#reply_7586520
???
Du har jo ikke vendt tilbage dertil ???
Avatar billede Macmann Nybegynder
15. maj 2010 - 00:48 #4
Hej karise_larry

Mange tak, det virkede.

Kan du også klare endnu et problen,

Windows beder hele tiden om opdatering:
"opdatering til Windows Vista til x64 baserede systemer (KB973917)".

Kan du klare den ?
15. maj 2010 - 09:33 #5
Smut manuelt til [WindowsUpdate] - søg efter opdateringer - Vælg alle - Instalér...
Avatar billede Macmann Nybegynder
15. maj 2010 - 14:09 #6
Hej karise_larry

Selvom jeg opdatere manuelt, eller beder om opdateringen ved nedlukning, vender den samme anmodning tilbage ige og igen.

Jeg har et 64-bit operativsystem.

Hilsen Macmann
15. maj 2010 - 17:03 #7
http://support.microsoft.com/kb/973917

Det må være muligt at "klikke" den fra et eller andet sted undervejs...