Avatar billede Simo8484 Nybegynder
12. maj 2010 - 21:24 Der er 5 kommentarer

Windows 7 trådløst internet problem

Hej
Jeg har lige købt windows 7, efter mít windows 7 begyndte at lukke ned og sige windows stifinder ikke fungere, problemet er bare at jeg ikke kan logge på mit trådløse interet med windows 7. Da jeg gik ind i nætværks og delingscenter så jeg at der kun er en bredbånds netværk. ikke it trådløse. Da så jeg at den lille blå prik på min adaptor ikke blinker når den modtager signal. Hvorfor kan den ikke det? Den virkede da jeg havde Vista. Kan det være at denne type ikke virker med windows 7?Eller skal man opdatere den på en måde.
Jeg har en Netgear adaptor tror den hedder WG111v2 men er ikke sikker. da det ikke er mig der købte PCøen til at starte med. Håber dette er nok til at finde en løsning.
12. maj 2010 - 21:35 #1
Velkommen til E. ...

(Gætter på at der er tale om en Bærbar PC ?)
Manglende / forkert driver(software) til den trådløse 'dims' ->
http://kb.netgear.com/app/products/model/a_id/2557 ->
http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/713 ->
Citat: •Supports Windows Vista (32/64 bit)•
Så den får du aldrig til at funke under WIN7...''
Avatar billede Simo8484 Nybegynder
13. maj 2010 - 11:22 #2
Det er en stationær, men jeg prøvede at plugge den ind i min bærbar. Da jeg troede den måske ikke virkede, men min bærbar registrere den.
Avatar billede Simo8484 Nybegynder
13. maj 2010 - 12:16 #3
Men under alle omstændigheder skal jeg vist ud og have mig en ny adapter. Jeg har kigget på Fona, Elgiganten og computerworld. Men der er ingen beskrivelse om de kan køre med windows 7. betyder det at de kan køre med alle styreprogrammer? Eller skal jeg tage ud og snakke med dem?
13. maj 2010 - 13:58 #4
Avatar billede Simo8484 Nybegynder
13. maj 2010 - 21:56 #5
Min bærbar har også windows7, og den registere adapteren når jeg plugger den ind