Avatar billede mnbvc Nybegynder
12. maj 2010 - 11:17 Der er 4 kommentarer

Skærmen flimrer

Skærmen på min Fujitsu Siemens amilo bærbar pc er begyndt på at flimre i perioder fra et par sekunder til flere minutter. Skærmen flimrer så meget, at det er helt umuligt at se noget. Pludselig holder det op og skærmen ligner sig selv igen.

Flimren forekommer både, når jeg bruger computeren og når jeg skal starte den op. Den begynder også nogle gange at flimre, selvom jeg ikke rører ved den.

Håber nogle kan hjælpe...
Avatar billede frem-ad Professor
12. maj 2010 - 16:32 #1
Hvad siger den inde i ''enhedshåntering''
Hvor gammel er pc ca.?
Har du prøvet at sænke opløsningen lidt det kan hjælpe lidt
Avatar billede clb92 Nybegynder
12. maj 2010 - 19:00 #2
Sådan opfører VGA (næsten) sig i nogle tilfælde i høje skærmopløsninger, men da du siger, det er skærmen på en bærbar, ved jeg ikke helt hvad der kan være årsagen...

Hvilket grafikkort har bærbaren?
Prøv eventuelt med en ny grafik-driver.
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 08:54 #3
Hvad blev det til???
Avatar billede frem-ad Professor
26. juni 2010 - 09:00 #4
Hvad sker der???