Avatar billede funkylezzz Praktikant
08. maj 2010 - 18:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget data bruger et forward

Hej jeg har lige oprettet webhotel hos 000webhost med traffikbegrænsning på 100 GB.
Jeg skal bare bruge hotellet til forward til et andet domaine.
Jeg vi høre om nogen ved hvor meget data et forward bruger.
Avatar billede leif Seniormester
08. maj 2010 - 18:37 #1
Det er jo anpå hvordan du gør det samt hvor meget din Forward løsning koster.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2010 - 18:39 #2
med forward sender du læser til et andet site, så det koster kun din startside på 000webhost pr besøg.
Det kan du snildt holde på 1kb kode.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 18:58 #3
Forward
det er jo bare et ord.. ?
Avatar billede funkylezzz Praktikant
08. maj 2010 - 19:24 #4
Jamen det er en pegning på et andet domaine via deres opsætning.
Ikke via meta tags eller htacces.
Og det koster ikke noget.
Det er gratis webhotel.
Har 6 domainer som jeg skal have peget til et andet domaine.
Avatar billede funkylezzz Praktikant
08. maj 2010 - 19:26 #5
claes57 den er vidst til dig.
Glæder mig over det svar hvis det holder stik.
Det er ski mange besøg på 100 GB Traffik
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 20:19 #6
Link wiki ?
Avatar billede funkylezzz Praktikant
08. maj 2010 - 20:23 #7
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 21:15 #8
"Mail Forwarding" ?
Avatar billede Onlinemarketing Nybegynder
10. maj 2010 - 22:53 #9
Du kan videresende siden på flere måder, direkte via en DNS pegning, eller afhængigt af webhotel Unix eller Windows, med henholdsvis en htaccess fil og et vbscript.

Husk når du videresender et domæne skal kodningen 301 anvendes, ellers kan der opstå problemer med dublicate content, noget som søgemaskinerne ikke kan lide.

Læs mere her om 301 redirect

DNS og serveropsætninger.:

http://blog.onlinemarketing.dk/dns-og-serverops%c3%a6tninger.html

Dublicate content.:

http://www.onlinemarketing.dk/duplicate-content.html
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
13. maj 2010 - 14:28 #10
Hvis du kun skal bruge det til forward rækker 100 GB rigtigt, rigtigt, rigtigt langt, det bruger stort set ingen trafik.

I øvrigt kan du få en URL-forward løsning ganske gratis hos http://gratisdns.dk - se mere på http://wiki.larsendata.dk/wiki/URL_Forward