Avatar billede Mikkelsn Nybegynder
08. maj 2010 - 11:42 Der er 3 kommentarer

Samsung le40a786 LCD TV, kan ikke finde nogen kanaler!

Hej allesammen

Jeg har et kæmpe problem. Efter at have været inde i TV'ets servicemenu for at ændre det til "Nordic" kan jeg ikke finde nogle kanaler overhovedet. Dette gør sig gældende for både DTV og analog.

Hvad skal jeg gøre?

PFT

Mvh. Mikkel
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2010 - 12:50 #1
mit LG skal jf brugervejledning ikke have DK valgt - den skal stå til -- i landekode for at finde signal.
Nordic er kun brugt i sverige/finland.
Avatar billede Mikkelsn Nybegynder
08. maj 2010 - 16:11 #2
claes57: Tak for dit svar, jeg vil prøve at ændre det.

Er der nogen med et Samsung TV der er sikre på løsningen på dette problem?
Avatar billede Mikkelsn Nybegynder
10. maj 2010 - 13:09 #3
Claes57, jeg gik ind og gendannede de gamle indstillinger manuelt hvilket gjorde at jeg fandt de analoge kanaler. Derfor vil jeg da gerne give dig noggle points for dit svar. Lægger du et svar op for point? :)