Avatar billede 4u2x Nybegynder
08. maj 2010 - 01:41 Der er 10 kommentarer

Whois domain tjekker

Leder efter et script der kan tjekke om et .dk .com .org (og så videre) er ledigt. Har ledt flere steder og forsøgt med mange koder, men ingen har virket.

Er der en som kan hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2010 - 09:37 #1
Hvis du kan holde dig under 100 opslag pr. dag er det gratis!
http://xml-api.domaintools.com/

Hvor der iøvrigt er mange andre rare sager at finde : )
Avatar billede olebole Juniormester
09. maj 2010 - 13:37 #2
<ole>

Hvis det er en tjeneste, du har tænkt dig at tilbyde dine bruger, så tror jeg ikke, det betaler sig at ofre kræfterne. Hvis man er kommet på et rigtig godt domænenavn, kan man ikke foretage sig noget mere tåbeligt end at tjekke navnets ledighed på et privat site. Det er der næppe ret mage, der vil  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede 4u2x Nybegynder
09. maj 2010 - 17:59 #3
det er ikke til privat brug, så det ikke for ren underholdningsskyld at jeg skal bruge det :)
Avatar billede olebole Juniormester
09. maj 2010 - 22:46 #4
Det var også, hvad jeg forventede - og derfor jeg skrev, som jeg gjorde  =)
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
19. februar 2013 - 10:35 #5
Hej, Du kan have whois opslag for ubegrænset domænenavne fra http://www.whoisxy.com/ Dette kan være meget nyttige for dig.
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 14:18 #6
- og det kan såmænd også være nyttigt nu tre år efter, hvis det altså havde været det, spørgeren efterspurgte. Det var det ikke  =)
Avatar billede woodydrn Nybegynder
20. februar 2013 - 13:46 #7
Shit ham olebole fylder forum med lort konstant
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2013 - 16:51 #8
Nej, det hedder 'ord'. Da det tydeligvist kniber for dig at kende forskel, kan jeg anbefale nogle års skolegang. Det har de fleste gavn af  *o)
Avatar billede woodydrn Nybegynder
20. februar 2013 - 18:03 #9
Nej det kaldes spam
Avatar billede olebole Juniormester
20. februar 2013 - 18:12 #10
*ROTFLMAO* Hvad i al verden kalder du så dine egne udgydelser i denne tråd? Prøv at følge min anbefaling ovenfor  :D