Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
06. maj 2010 - 13:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hej Allesammen Igen

Jeg har brugt killdisk og ontrack eraser men er bange for politiet stadigvæk kan gendanne data..??
Avatar billede snowball Novice
06. maj 2010 - 13:16 #1
Hvorfor bliver du ved med at oprette nye spørgsmål i stedet for at vende tilbage i dem du allerede har oprettet?

Dine spørgsmål - http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Lasse_Nielsen

Men for at svare på dit spørgsmål, så er en fysisk destruktion af selve disken vel reelt den eneste måde hvorpå du 100% sikrer dig at andre ikke får fat i dine data.

Hvis det er så vigtigt (eftersom du bliver ved med at nævne politiet) så er det vel også det værd at bruge nogle hundrede kroner på en ny disk.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
06. maj 2010 - 13:26 #2
"er bange for politiet stadigvæk kan gendanne data"
Er det tilladt, her på Eksperten, at hjælpe en kriminel med at slette sine spor? *G*
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2010 - 16:41 #3
Tror det hele er en gang spam. Han har jo ikke kommenteret i nogle af trådene. Han har bare for god tid, og vil lave lidt ballade. Længere er den ikke.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
06. maj 2010 - 17:05 #4
220661
Det er sandsynligt du har ret. Hvad enten han er bange for politiet eller han prøver narre folk, har han "Fis i kasketten"
Avatar billede zagger Juniormester
06. maj 2010 - 17:26 #5
Kære Lasse_Nielsen.

Du kan bruge samme teknik på dine diske, som du åbenlyst har brugt på dig selv, idet at du tilsyneladende har slettet alle data i din hukommelse om dine tidligere tråde og hvad der bliver forklaret i dem.

At du er bange for at politiet skal finde ud af hvad du har liggende på dine diske antyder blot at du ikke har rent mel i posen, og du skal derfor ikke forvente ret meget hjælp herinde fra.

Velvidende at jeg lige har spildt 2 minutter af mit liv på at skrive dette, da du jo tydeligvis ikke forstår hvad der bliver skrevet, så ønsker jeg dig pøj pøj med dit lille projekt.

Med venlig hilsen
Zagger
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
06. maj 2010 - 18:17 #6
Jeg skal sige jer jeg har købt en ny computer hvor der ligger ting som ikk er godt og snak pænt om mig når jeg skriver pænt tak. Det har intet at gøre med jeg er kriminel. jeg ønsker bare at slette det lort som vedkommende der har haft computeren før mig. Det er vel ikk så svært at forstå..??
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2010 - 18:23 #7
Hvorfor opretter du hele tre tråde på det samme problem?
Hvorfor melder du ikke tilbage på de kommentarer der er givet?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2010 - 18:27 #8
#6 hvorfor skriver du ikke det som indlæg til tråden???
Du sender de forkerte signaler når du skriver:
"men er bange for politiet stadigvæk kan gendanne data..?? "
Avatar billede zagger Juniormester
06. maj 2010 - 18:44 #9
#6 Vi skriver skam pænt til dig. Og grunden til den kriminelle antydelse skyldes den manglende uddybelse af spørgsmålet samt dit fravær i dine andre tråde.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. maj 2010 - 18:48 #10
Jeg afmelder tråden. Vil ikke bruge mere krudt på det.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
06. maj 2010 - 18:58 #11
Købt en computer med kriminelt indhold på harddisken? nej det er sgu da helt ude i vrisløse!
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
06. maj 2010 - 19:38 #12
Jeg er ny her er altså derfor jeg skriver..så.
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
06. maj 2010 - 19:41 #13
Og jeg har købt den brugt og tro mig der ligger alt mulig lort. Og det dur jo ikk når jeg skal sælge den videre..
Avatar billede zagger Juniormester
06. maj 2010 - 21:45 #14
Så smid dog harddisken ud, og sæt en ny i. Problem solved...
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
06. maj 2010 - 22:30 #15
ja
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
08. juli 2010 - 05:04 #16
kan i hjælpe mig med det spørgsmål..??
Avatar billede Lasse_Nielsen Nybegynder
20. juli 2011 - 23:15 #17
jeg skal ha opdateret driver til mit web cam på en medion 30007713 kører win7 ultimate x64..??