Avatar billede birdshake Nybegynder
04. maj 2010 - 09:22 Der er 2 kommentarer

Opsætning af dansk proxy server

Hey experter

Jeg står i den situation at jeg skal have en internet forbindelse til at køre igennem en dansk proxy server. Men det skal ikke bare være gennem browseren, men hele internet forbindelsen. Jeg skal konkret bruge det til at spille online poker fra et land man ikke må, derfor er det ikke gennem browseren, men pokersoftware.

Skal siges at jeg er ret skidt til alt der har med PC/Internet at gøre, og at ovenstående sætninger ville være volapyk for mig for 15 min siden. Efter diverse søgninger på Google og Youtube, er jeg dog ikke blevet meget klogere. Der er en masse guides der vil have mig til at downloade forskellige programmer, men hvad der er gratis - outdated - virker etc. er sgu svært at gennemskue.

Hvis jeg kunne få et link til en nem guide der virker, eller lignende ville jeg være evig taknemmelig.

Mvh. Jon
Avatar billede craditec_com Nybegynder
05. maj 2010 - 21:29 #1
Du bliver nok nød til at købe en pvn service
som vil gøre det for dig jeg har et par link her ikke alle er danske men alligevel

http://www.hidemyass.com/vpn/
http://www.ibvpn.com/

Håber det hjalp dig på vej
Avatar billede morten-bork Nybegynder
29. oktober 2011 - 22:03 #2
Jeg kan anbefale www.vpn-byen.dk

Hurtig, billige og stabil vpn til Danmark