Avatar billede sydmark Nybegynder
02. maj 2010 - 14:05 Der er 10 kommentarer

logge på facebook

jeg kan ikke logge på facebook, jeg har lige oprettet mig men min email er deaktiveret, hvad gør jeg
Avatar billede Programming-Geek Nybegynder
02. maj 2010 - 14:07 #1
Deaktiveret?
Vil du forklare lidt nærmere? ;-)
Hvis det bare er til facebook, så opret en ny email og brug derefter den til facebook?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2010 - 14:09 #2
Har du husket at tjekke den mail der sendes til dig for aktivering?
Avatar billede lzs Nybegynder
02. maj 2010 - 14:11 #3
Du skulle gerne modtage en mail på den emailkonto du har anvendt, her får du et link du skal trykke på.
Avatar billede sydmark Nybegynder
02. maj 2010 - 14:18 #4
jeg vil bruge min hotmail til facebook. ja jeg har fået mail og trykket på linket men intet hjælper
Avatar billede sydmark Nybegynder
02. maj 2010 - 14:20 #5
kan man slette sin profil og oprette en ny med samme email
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2010 - 14:21 #6
Nej.
Avatar billede sydmark Nybegynder
02. maj 2010 - 14:23 #7
hvordan o stiller jeg min konto
Avatar billede lzs Nybegynder
02. maj 2010 - 14:39 #8
Hvad sker der når du trykker på linket? har du prøvet at logge på facebook?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2010 - 14:41 #9
Det siger sig selv at du ikke kan nulstille noget du ikke kan logge ind på :)
Avatar billede sydmark Nybegynder
02. maj 2010 - 14:43 #10
Kontoen er deaktiveret
Din konto er blevet deaktiveret. Hvis du har spørgsmål eller problemer, kan du besøge vores OSS-side her.
DEN SKRIVER DETTE NÅR JEG TRYKKER PÅ LINKET