Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
01. maj 2010 - 22:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

public / offentlig online kalender

Jeg søger en offentlig kalender som jeg kan integrere ind til en eksisterende hjemmeside. Det skal helst ikke kræve nogen form for programmering, da den skal integreres via Surftowns hjemmeside-bygge-program.

Jeg har forsøgt mig med Google Calendar, men den er ikke offentlig nok, da den kræver at den enkelte bruger har en Google-konto og kan logge ind. Jeg kunne godt tænke mig en kalender som er synlig for ALLE.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 00:22 #1
Skal alle også kunne oprette .. events i den, skal er det kun dig ?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
02. maj 2010 - 13:55 #2
Ja det er kun mig der skal oprette events, men alle skal kunne se det.
Uden at logge ind !!

Det skal være lidt som en eventkalender på spillesteder.
Avatar billede supervejle Nybegynder
06. maj 2010 - 08:49 #3
Hvis du bruger SuperSaaS.dk som er internetbaseret, så får du et link, som du indsætter på din hjemmeside.

Derefter kan alle brugerne lave online booking 24/7.

Som administrator kan du selv bestemme layout og brugeradgang m.m. Der er desuden mulighed for, at du kan tilbyde online betaling, SMS bekræftelser og automatisk ventelistefunktion.

SuperSaaS er meget brugervenligt og billigt.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
06. maj 2010 - 08:52 #4
Jeg har reeltset ikke brug for booking eller noget i den stil.
Det skal bruges på grundejerforeningens hjemmeside, hvor alle fødselsdagen og andre begivenheder i samme dur skal være offentlig tilgængelig for alle medlemmer.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
06. maj 2010 - 08:52 #5
Men jeg prøver alligevel dir forslag
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
06. maj 2010 - 09:30 #6
Har du forresten selv brugt det?
Hvis ja kan man importere kalenderindlæg fra outlook?
Avatar billede supervejle Nybegynder
11. maj 2010 - 08:19 #7
Jeg fik wwww.supersaas.dk link fra en ven fra ingeniørhøjskolen i kbh, hvor de bruger det online booking system til de store mødelokaler.

De har med den online kalender på 2 uger skabt næsten 100% fuld booking af deres mødelokaler, hvor der før var problemer med reservationerne.

Jeg ved ikke om man kan importere kalenderindlæg, men I kan vel også bruge booking systemet til booking af vaskefaciliteter, festlokale mm?
Avatar billede supervejle Nybegynder
11. maj 2010 - 08:25 #8
Jeg har lige søgt på "gratis online kalender" på Google. Udover www.supersaas.dk, så har du flere muligheder, så du kan få dine gamle aftaler ind i din kalender :0)
Avatar billede suhl Nybegynder
20. juli 2010 - 16:53 #9
Googles kalender kan sagtens vises for folk der ikke selv har en google profil.

se her: http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?hl=en&answer=41207