Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
01. maj 2010 - 14:18 Der er 10 kommentarer

Hjælp pleas!! hvad skal jeg vælge!!!!

Hej jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig!!! hvad for en mobil skal jeg vælge: skal jeg vælge en lg km900 arena eller en samsung s5600. Jeg er sindsyg meget i tvivl, for jeg er bange for at lg'en er for langsom og dårlig at skrive på, og så syntes jeg også den har en lidt underlig menu, og samsung'en har jeg prøvet og jeg syntes den er okay men jeg syntes at den har en lidt underlig menu. pleas hjælp mig!! hvad for en skal jeg vælge!! hjælp mig så er i SÅ søde!!
01. maj 2010 - 14:37 #1
http://www.eksperten.dk/spm/908466 - Hvad med at blive i den 'tråd' ?
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
01. maj 2010 - 15:02 #2
Du skal helt klart ikke vælge lg'en.
Har selv en ven der har mobilen. Du kan SLET ikke skrive på den, når du har fugtige hænder eller noget. Den er indviklet og svær at styre. Men jeg er heller ikke så meget for samsung'en.. Jeg synes den har lidt for lille skærm og kommer til at irritere lidt. Men hvis jeg skulle vælge ville det helt klart være samsung
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
02. maj 2010 - 14:55 #3
okay tusinde tak for rådet:)
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
02. maj 2010 - 14:59 #4
karise_larry, der skete noget så min computer ikke viste det jeg havdet sloget op så jeg trode ikke det var sloget op så jeg lavdede en ny. og kan du ikke også være lige glad, for hvis det irreterer dig så kan du jo bare lade vær med at skrive her inde
Avatar billede claes57 Ekspert
03. maj 2010 - 11:42 #5
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
21. oktober 2010 - 22:31 #6
Har fundet mobil
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
21. oktober 2010 - 22:32 #7
.
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
21. oktober 2010 - 22:32 #8
Svar venligst claes57
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
30. oktober 2010 - 22:38 #9
.
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
30. oktober 2010 - 22:44 #10
Ups, undskyld.. Ikke mit Indlæg!.. Sorry