Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
30. april 2010 - 15:32 Der er 9 kommentarer

VLC på svensk!!!! Kan ikke ændre det!

Hej

Jeg har installeret VLC på min nyindkøbte HP All in one. Da jeg tændte den første gang, stod velkomst-teksten på svensk.

I installationen af Windows 7, valgte jeg dansk som sprog.

Nu har jeg hentet VLC og valgt DANSK som sprog, men når jeg så åbner VLC er det med svensk. Har også prøvet at vælge ENGLISH ved geninstallation af VLC, med samme kedelige resultat.

Hvordan kan det være at det svenske sprog går ind og overskriver de valg jeg tager?? Indtil videre har jeg kun oplevet det i VLC.

Hjælp mig... : )
Avatar billede frem-ad Professor
30. april 2010 - 15:40 #1
Har du prøvet i instillinger
Funktioner-instillinger-Grænseflade-sprog
Der skulle det kunne lade sig gøre bare med auto så den tager det samme som win.
Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
30. april 2010 - 15:41 #2
Det står den allerede på auto.
Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
30. april 2010 - 15:42 #3
Der står den allerede på auto...
Avatar billede nicidem Nybegynder
30. april 2010 - 15:49 #4
Husker du at afinstallere inden du installerer på ny?
Avatar billede frem-ad Professor
30. april 2010 - 15:50 #5
hvad hvis du tager dansk derinde
Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
30. april 2010 - 15:52 #6
Ja jeg afinstallerer inden jeg prøver på ny.
Avatar billede rasmus_bt Nybegynder
30. april 2010 - 15:52 #7
Hvis jeg vælger dansk under Brugergrænseflade og Sprog, er menuerne osv stadig på svensk.
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 08:50 #8
Hvad blev det til???
Avatar billede pegazuz Mester
18. december 2010 - 20:41 #9
jeg er også nysgerrig efter den her, fordi min VLC viser tegn på noget der ligner græsk. derfor kan jeg ikke bruge det. jeg har prøvet at geninstallere flere gange. gad vide hvorfor.

er der evt. et godt alternativ til vlc, som kan afspille dvd. gratis