Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
26. april 2010 - 21:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp hvad skal jeg vælge???????

Hej jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig!!! hvad for en mobil skal jeg vælge: skal jeg vælge en lg km900 arena eller en samsung s5600. Jeg er sindsyg meget i tvivl, for jeg er bange fro at lg'en er for langsom og dårlig at skrive på, og så syntes jeg også den har en underlig menu, og samsung'en har jeg prøvet og jeg syntes den har en underlig menu. pleas hjælp mig!! hvad for en skal jeg vælge!! hjælp mig så er i SÅ søde!!
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
26. april 2010 - 21:42 #1
håber snart i svarer pleas!!
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
26. april 2010 - 21:43 #2
Samsung har ikke WIFi det har Lg'en tag den :)
Avatar billede frem-ad Professor
27. april 2010 - 08:02 #3
Samsung har altid bøvlet med deres batterier (er ikke 100% sikker på at den er gal længere) det er et betydligere bedre kamera der sider i LG'en og så at samsung'en heller ikke har WiFi så jeg ville også gå efter LG'en
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
27. april 2010 - 14:41 #4
okay tak
Avatar billede frem-ad Professor
27. april 2010 - 15:27 #5
point svar
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
30. april 2010 - 16:40 #6
kom gerne med flere svar