Avatar billede mrandersb Nybegynder
22. april 2010 - 15:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC på fladskærms TV

Jeg har en bærbar uden HDMI udgang, men kun med VGA udgang.

Hvis jeg køber en WD TV HD Live Media Player (som jeg alligevel skal have), kan jeg så bruge denne til at vise mit skrivebord/spil på et TV. Dvs. den kan selvfølgelig bruges til at vise film, men kan den også bruges til bare at sende et direkte signal fra computeren til TV'et, eller skal jeg til også at invistere i en VGA til HDMI converter, som er lidt dyr.
Avatar billede Locodk Nybegynder
22. april 2010 - 15:47 #1
Jeg tror ikke den kan bruges til at sende signalet videre.

Har dit TV ikke en VGA indgang?
Avatar billede brasso Forsker
22. april 2010 - 15:51 #2
Hej
Jeg kender ikke det hardware du nævner, men der er andre løsninger.
F.eks. en USB-Dock, så får du også en strive andre tilslutninger, som ekstra USB osv.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=498122

Sandberg laver en konverteringsboks:
http://www.sandberg.it/newsletter.aspx?id=CC6C2FB8-BC86-4DE8-8429-B70488FE6EC4&lang=da
Avatar billede mrandersb Nybegynder
22. april 2010 - 16:03 #3
Jo selvfølgelig har mit TV en vga indgang, ved ikke lige hvad jeg tænker på. DOH!!!

@Brasso: Meget smart dims også, kan jeg måske godt få brug for alligevel.

smid nogle svar
Avatar billede Locodk Nybegynder
22. april 2010 - 16:38 #4
svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2010 - 17:23 #5
Hold dig fra div. USB løsninger.
Det er kun brugbart til word, excel og lign.
Kan ikke overføre billeder hurtigt nok.
Avatar billede mrandersb Nybegynder
22. april 2010 - 17:37 #6
ok, tænkte jeg nok, vel også grunden til at der ikke er eksterne grafikkort