Avatar billede bersang1992 Nybegynder
20. april 2010 - 16:26 Der er 8 kommentarer

Panasonic px80 - Intet VGA signal.

Hej derude :)
Jeg har et problem med min computer/ fladskærm?

Hvergang jeg tilslutter min stationær computer til min fladskærm (panasonic px80) gennem VGA stik, får jeg intet signal igennem? (der kommer altså ikke noget registeret billed/signal på den eksterne skærm)
- Det har tidligere fungeret fint, men her i forrig uge da jeg skulle have den tilsluttet virkede det ikke.

- Jeg har prøvet at tilslutte gennem min bærbar og det virker heller ikke, desuden har jeg prøvet med et andet VGA stik, uden held.

Hvad kan dette problem skyldes?

Mvh.

Anders
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2010 - 17:16 #1
Velkommen til Eksperten

Går den ikke ud af standby?
20. april 2010 - 20:37 #2
...tilslutte gennem min bærbar ... - hvad mener du her ???

Er der flere skærmudgange på din PC ?
Er der flere skærmindgange på din skærm (VGA/DVI) ?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2010 - 21:32 #3
Bærbar: Prøv at starte op i fejlsikret tilstand med fladskærm tilsluttet i vga port, og vælg vga tilstand. Kommer der så billede på fladskærmen?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2010 - 22:06 #4
Du skal jo sætte fladskærm til "PC" ved hjælp af fjernbetjening, men det ved du jo nok.

Men er der inde i opsættet et sted at vga stik skal aktiveres?

Prøver lige at se på mit PAnasonic om jeg kan se nogel indstillinger, for det.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. april 2010 - 22:15 #5
Inde i indstillinger side to ud af tre, er der noget der hedder "etiketter". Her kan man rette forkellige ting til. På min Pc indgang her kunne den sættes til "overspring". Ved ikke om det har noget betydning, men den kan også stå til "PC". Hvad er din indstilling her? Min står som default til "PC".
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 10:00 #6
Bersang1992. Man opretter ikke spm uden at kommentere på det der er skrevet i tråden.

Hvad endte denne med????
16. maj 2010 - 10:54 #7
Oprettet 20. april 2010 kl. 16.18
Sidst på 20. april 2010 kl. 16.20

(Nok ikke mere derfra ???)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 11:07 #8
Enig, men jeg synes det er for dårlig man opretter, og ikke giver lyd tilbage.