Avatar billede MathiasDue Nybegynder
20. april 2010 - 14:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis Webshop løsning (fra tv udsendelse)

Jeg så her forleden et tv program med nogle der havde startet egen webshop på nettet, om  det var dr1 tv2 eller andet kan jeg ikke sige, men efter indslaget gav de et link til en gratis webshop løsning - er der nogle der kan fortælle mig hvad denne hed?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. april 2010 - 14:53 #1
http://www.bonusninja.net/wordpress-web-shop
(har ikke set det på tv)
men lige frem til tidspunktet, hvor betaling skal ordnes, så er det gratis. Bankerne er ikke gratis, så betalingskort koster.
Avatar billede swiatecki Novice
20. april 2010 - 18:07 #2
OsCommerce er ret populært
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
04. maj 2010 - 15:15 #3
hmm tja tjoo det var nu ingen af dem, men aflæg svar begge 2 :)
Avatar billede swiatecki Novice
04. maj 2010 - 16:27 #4
svar
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2010 - 21:55 #5
jeg holder mig fri - OsCommerce  er bedre end wordpress til det.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2010 - 10:08 #6
bare giv alle point til swiatecki
Avatar billede kennith Nybegynder
28. august 2010 - 13:41 #7
Hvis du stadig leder så prøv at kigge på Unique Free www.uniquefree.dk det er en kompelt og gratis webshop med rigtig mange funktioner.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. august 2010 - 14:59 #8
unique free skal bare klippe "hsphere/local/home/uniquesys/test.uniquefree.dk/" ud af link til billeder - så kan de vise deres egen side...
Avatar billede kennith Nybegynder
30. august 2010 - 16:29 #9
UPS var ved at teste noget for en kunde og havde glemt den igen. Den bliver lige reinstalleret i aften.

Tak fordi du gjore opmærksom på det!