Avatar billede rose Nybegynder
20. april 2010 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åben fil vha. window. open

Hejsa

Har denne der ikke virker længere. Kan ikke finde fejlen...

<%
Set objFSO = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set objFolder = objFSO.GetFolder(Server.MapPath("\Mappe1\Mappe2"))
%>
<select name="filen" onChange="if (this.selectedIndex > 0){ window.open(this.options[this.selectedIndex].value, '_blank'); this.selectedIndex = 0;}"  size="1" cols="40">
  <option value="">Hent fil</option>
<% For Each objFile in objFolder.Files %>
<option value="<%=objFolder.Name & "/" & objFile.Name%>"><%=objFile.Name%></option>
<% next %>
</select>
<%
Set objFolder = Nothing
Set objFile = Nothing
Set objFSO = Nothing
%>
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2010 - 12:27 #1
server.mappath skrives altid med skråstreger og ikke backslash!

Er du sikker på at stien i option-value er korrekt? Ligger mappen (objFolder.Name) i mappen hvor asp-filen ligger?

Men er det java-scriptet der ikke virker eller er det stien der ikke virker?

\Dan
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2010 - 12:29 #2
"Set objFile = Nothing" bør i øvrigt ikke være der!
Avatar billede rose Nybegynder
18. oktober 2010 - 08:07 #3
Hmm... lukker denne... er ikke aktuel længere...
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 18:47 #4
Fedt du svarede i hvert fald...