Avatar billede craditec_com Nybegynder
19. april 2010 - 19:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Port forward? hvirker ikke!

Hej alle experter jeg har i lang tid gerne ville have lavet min egen webserver med appache, jeg godt hvordan man sætter appache og alt det andet op. Jeg har bare et problem når jeg vil port forwarde porten 8080 (http port) til min ip gør jeg alt hvad man skal og trykker så gem og min router genstarter men så når jeg har lagt min index fil og alt det andet på appache og jeg så går på en anden computer får at se om min server er puplic er det den ikke min router er en Belkin router (Belkin_G_Plus_Mimo_93B6E7) er der nogen der kan hjælpe...?

craditec.com
Avatar billede kimtheman Novice
19. april 2010 - 21:45 #1
Synes ikke lige jeg kan finde din model her

http://en-us-support.belkin.com/app/answers/list

Kan du?

Den må hedde noget andet end 93B6E7
Avatar billede craditec_com Nybegynder
20. april 2010 - 16:43 #2
nej den hedder det med 100% sikkerhed
Avatar billede kimtheman Novice
20. april 2010 - 18:39 #3
Kig inde i routeres interface. I bunden osv. Vi skal jo have fundet en manual til den før vi kan komme videre.
Avatar billede craditec_com Nybegynder
20. april 2010 - 19:45 #4
hej jeg har kigget hele min routers interface igennem og fandt kun vores SSID og den har vi ikke pillet ved siden vi fik routeren og der står vel også hvad routeren hedder alså Belkin_G_Plus_Mimo_93B6E7
Avatar billede craditec_com Nybegynder
07. maj 2010 - 21:26 #5
Jeg har selv lagt et svar på grund af at der ingen hjælp var desværre