Avatar billede mortengram Nybegynder
16. april 2010 - 22:30 Der er 7 kommentarer

outlook 2010

Har et spørgsmål ang outlook i office 2010. Der har været nogle problemer på det sidste med at sende, modtageren får simpelthen ikke mailen. jeg har one.com som udbyder af mail adressen. De siger der ikke er noget galt, virker også fint hvis man gør det på deres hjemmeside i explorer, men ikke i firefox. Det er fordi jeg tit bruger funktionen der kan forsinke ens afsendelse, men kan godt modtage. Findes der måske et andet mail-program man kunne prøve der har den samme funktion? Håber i kan hjælpe
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 23:54 #1
Øhhh foregår det ikke inde i mail programmet. Forstår ikke helt hvorfor du blander Explorer og Firefox ind i det?
Avatar billede mortengram Nybegynder
17. april 2010 - 00:02 #2
Ved godt det lyder underligt, men på one.com kan man heller ikke redigere i sin webside i firefox. Og deres mailprogram virker åbentbart kun for mig i explorer
Avatar billede mortengram Nybegynder
17. april 2010 - 00:02 #3
Har windows 7
Avatar billede kimtheman Novice
17. april 2010 - 00:11 #4
Jamen er problemet du ikke kan lave forsinkelse på afsendelse i dit mail program.

Eller er problemet du ikke kan tilgå din webmail med firefox?

For det er vel to forskellige ting du snakker om.
Avatar billede mortengram Nybegynder
17. april 2010 - 00:17 #5
Har fået det til at virke slettede min konto i outlook, og oprettede påny.
Avatar billede kimtheman Novice
17. april 2010 - 00:23 #6
Ja det ville også være mit næste bud på en løsning. Men skulle lige frem til hvad problemet var da jeg synes det var lidt rodet på den måde du skrev det.
Avatar billede kimtheman Novice
05. maj 2010 - 01:09 #7
Husk at få lukket tråden mortengram.