Avatar billede 39212 Nybegynder
16. april 2010 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mister forbindelsen

Hej
Jeg kører Windows 7.
Når maskinen starter efter slumre-tilstand, er mit internet ikke med, hvad kan der være galt.
Er der en indstilling jeg har glemt/indstillet forkert?
Jeg kan ikke komme på det.
Alternativt skal jeg blot slå "slumre" fra og så er jeg ude over det problem??
Avatar billede m_soender Nybegynder
16. april 2010 - 22:30 #1
Har ikke selv oplevet det problem med min Windows 7, men vil da anbefale dig at prøve med den nyeste bios til din maskine og ellers være sikker på at du har de nyeste driver til dit chipsæt og netkort.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2010 - 23:02 #2
Kommer forbindelsen så ikke efter et stykke tid?
Hjælper det at reparere internetforbindelsen?
Avatar billede 39212 Nybegynder
16. april 2010 - 23:39 #3
Umiddelbart kan jeg blot genstarte maskinen så virker alt som det plejer,men det burde jo ikke være nødvendigt.
Avatar billede 39212 Nybegynder
16. april 2010 - 23:42 #4
Uha, jeg har jo blot opgraderet til Win 7 og alt andet ser ud til at virke som det skal. Jeg kan få alt til at virke ved at genstarte,men det burde ikke være nødvendigt.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 09:45 #5
Hvad endte denne med?
Avatar billede 39212 Nybegynder
16. maj 2010 - 12:20 #6
Tja,det endte i blinde, da jeg simpelthen har slået slumre fra, så maskinen ikke bruger den funktion.
Så der er altså ikke nogen egentlig løsning på problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 16:02 #7
Kan ikke hjælpe dig yderligere, så hvis der ikke sker noget kan du bare lukke tråd igen.