Avatar billede kreativeomgivelser Nybegynder
16. april 2010 - 15:34 Der er 9 kommentarer

Hjælp til Adobe Go Live - mit site vil ikke vises i IE :S

Jeg har lige opdateret mit site
www.kreativeomgivelser.dk og nu vil den ikke vises i IE-browser :-( Det har ikke været problem før, og den virker upåklageligt i Firefox, Chrome, Safari mv. :S

Help... Anyone....!?

Jeg er ikke super bruger, men er der nogen som har et godt bud på hvad jeg har fået pillet ved? :-S
Avatar billede htx98i17 Professor
16. april 2010 - 16:24 #1
hvad har du opdateret/lavet af ændringer?

pæn side iøvrigt!
Avatar billede htx98i17 Professor
16. april 2010 - 16:25 #2
under "hvem" er der tekst som går oven i hinanden(FF)
Avatar billede kreativeomgivelser Nybegynder
16. april 2010 - 22:06 #3
En hel del, men mest tekst-ændringer og baggrundsfarver. Rodede så også i sources for at få et favicon på - det kunne jeg heller ikke få til at virke :S (I bund og grund en træls aften) Men kan det være der jeg har klokket rundt i det?!

Tak for påmindelsen - så det godt! ;)

Taaaark... :)
Avatar billede htx98i17 Professor
17. april 2010 - 07:43 #4
du har kommet til ikke at lukke din TITLE med </title>
Avatar billede kreativeomgivelser Nybegynder
17. april 2010 - 14:43 #5
FANTASTISK... Det var præcis det jeg havde gjort! Kommer aldrig helt til at forså de små tegn, hvad de gør og hvorfor sådan ét lille tegn kan gøre så meget :D HI HI...

Kan du også hjælpe med at få et favicon på?
Avatar billede htx98i17 Professor
17. april 2010 - 15:17 #6
Ja
du kan se her hvor koden skal sættes ind:

<head>
        <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=utf-8" />
        <meta name="generator" content="Adobe GoLive" />
        <title>index</title>
        <LINK REL="SHORTCUT ICON" HREF="http://www.yourdomain.com/name_of_icon.ico">
        <link href="css/basic.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

og ændre linket til dit favicon
Avatar billede htx98i17 Professor
17. april 2010 - 15:17 #7
og det var et svar
Avatar billede kreativeomgivelser Nybegynder
17. april 2010 - 15:57 #8
Weee... Det skal jeg helt sikkert prøve! :)
Avatar billede kreativeomgivelser Nybegynder
17. april 2010 - 16:16 #9
Så er jeg her dælme igen :S
Mit ser således ud:
head>
        <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" />
        <meta name="generator" content="Adobe GoLive" />
        <title>KreativeOmgivelser</title>
        <link href="css/basic.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
        <csscriptdict import="import">
            <script type="text/javascript" src="GeneratedItems/CSScriptLib.js"></script>

Og hvordan ændrer jeg linket til mit favicon.ico?
:S