Avatar billede renny Nybegynder
16. april 2010 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan kun importere 100 emner i mysql database

hejsa, jeg har installeret sugarcrm, det kører også fint, men jeg har en txt fil med en masse firmaer som jeg gerne vil have importeret.

når jeg importerer tager den kun de 100 første, hvis jeg prøver igen importerer den de samme 100 igen men som kopier :-(

hvordan får jeg importeret de sidste 4.900 som er i txt. filen
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2010 - 11:31 #1
se på evt fejl-kode.
og tjek data i den post, der følger umiddelbart efter den sidst indlæste - der kan være en fejl som gør, at processen stopper.
det kan også være, at du midlertidigt skal sætte timeout-tiden op i systemet hvis det er muligt.
Er der ingen fejl - udover at den stopper - så må du dele filen på i 50, og tage dem en ad gangen...
Avatar billede renny Nybegynder
03. september 2010 - 21:22 #2
lukker