Avatar billede fqthjoe Nybegynder
15. april 2010 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdeling af tal eller bogstav med 2 forskellige farver

Hej,
Vil gerne lave et logo hvor tallet 2 indgår. Kan man dele det op lige i midten ( lodret), og så have en have i venstre side og en anden i højre side. F.eks. sort og grå ?
findes der mon en metode til dette ?

vh Thjoe
Avatar billede torotune Nybegynder
16. april 2010 - 07:12 #1
Altså du vil have et 2-tal delt op i to lodret, og så skal der være en sort have på den ene side og en grå have på den anden side..?
Avatar billede justrace Novice
16. april 2010 - 08:00 #2
Ku' du forestille dig det er farver på hver sin halvdel?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
16. april 2010 - 09:16 #3
tja.. Det kan det egentlig godt være det vil se tosset ud...
Havde det bare i hovedet, hvordan det ville se...

Men synes sgu...det er svært at finde på et logo.. Må ud og kigge lidt på nettet...

/THJOE
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
20. september 2010 - 16:16 #4
droppet