Avatar billede para7 Nybegynder
15. april 2010 - 13:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Booking med betalingskort og sms

Jeg har en kunde der har en behandlerklinik med fire behandlere og 5-7 behandlingstyper. De ønsker at klienter skal betale ved booking af tiderne. Der skal være email og også tilkobles SMS beskedfunktion for bekræftelse.
Sitet ligger på en surftown Windows hosting, der ikke kan køre php. Men surftown tilbyder jo også en shopløsning med osCommerce og Quickpay på Linux.(Kunden skal iøvrigt have på et andet site).

Er der nogen der er friske med et tilbud på at lave sådan en booking løsning?
16. april 2010 - 00:15 #1
hej,

Jeg er ved at lave et system for alternative behandlere (for en række behandlere lokalt). Programmet er lavet i Delphi (7), benytter (D)HTML /Css , JavaScript og er konstrueret til at køre på en LOKAL PC.

(Behandlingsside(base), regnskabsside(base), kundeoplysninger(base), salg af andre produkter (relateret til behandlingen) (base)... og mere. )

Mange af funktionerne er ikke færdiggjort endnu .

Da koden er programmeret af mig kan jeg ændre den til en Dialog med en web-side...

Kan det have interesse ?

Kristian
Avatar billede para7 Nybegynder
16. april 2010 - 13:07 #2
Tak for tilbudet. Jeg har fundet en booking service, som jeg tror på. Men vil evt. vende tilbage....
Avatar billede para7 Nybegynder
25. april 2010 - 11:14 #3
Lukkker...