Avatar billede limemedia Nybegynder
20. juli 2001 - 06:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skandinaviske tegn

Ville det vaere formeget at forlange at bede om at faa udskiftet vores kaere skandinaviske tegn med &oslash+ m.v. (ae, oe, aa - ja, jeg kan ikke skrive dem paa det her keyboard) ? Eksperten gaar lidt amok i en udenlandsk browser der ikke har set skyggen af kaere danmark

/ LJ
Avatar billede robin-steen Nybegynder
20. juli 2001 - 09:35 #1
jeg sidder i udlandet nu og jeg har ingen problemer med at se ae oe  og aa jeg kan bare ikke skrive dem
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. juli 2001 - 11:26 #2
hvis du kigger i koden paa eksperten kan du se at der ikke tages hoejde for disse tegn... Problemet er paa japansk version af IE - lidt usaedvanlig indroemmer jeg, men maa kunne virke - specielt paa et IT ekspert site :))
Avatar billede prodic Mester
20. juli 2001 - 20:00 #3
ljweb->Skaffer du dig snart et DK-tastatur derovre øst på? :-)

Ellers kan jeg kun være enig...
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. juli 2001 - 05:20 #4
prodic >> har det allerede, men de idioter ved PRC har forsinket levering af mit nye motherboard :( ... saa jeg er henvist til svigermors computer, en suveraen hurtig K6`er med hele 32mb ram !!! *wroom*
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. juli 2001 - 05:22 #5
DET ! kom der ikke meget ud af ...