Avatar billede marker27 Nybegynder
10. april 2010 - 22:49 Der er 1 kommentar

Hvordan ser fremtidens ecommerce platform ud?

Hej, sidder lige med nogle dybe tanker her... og ville hoere om der er nogle her, som har bud paa hvordan fremtidens e-commerceplatform for internetbutikker se ud? Vil den blive bygget op paa samme maade som den nu har gjort de sidste mange aar? eller er der nogen der har bud paa alternative metoder - nu taenker jeg primaert paa funktionelle og visuelle metoder.

Kan man evt. flytte e-commerce vaek fra den klassiske computer, og over paa andre medier?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
11. april 2010 - 00:31 #1
"Kan man evt. flytte e-commerce vaek fra den klassiske computer, og over paa andre medier"

Er det ikke det, man allerede gør? Til f.eks. mobiltelefoner, e-læsere og evt konsoller som Sony Playstation og MS Xbox.