Avatar billede stuffer Nybegynder
10. april 2010 - 12:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

taskbar ændrer udseende fra "classic" til "xp" ved genstart

Jeg har haft følgende problem på flere Windows XP Pro english installation og fatter ikke helt hvorfor det sker. Måske nogen har et par bud til løsninger.

Efter genstart ændrer taskbaren sig fra "windows classic" til "windows XP". Det sker ikke ved hver genstart men næsten. Jeg går ind og ændrer temaet til "windows classic" igen men det hjælper ikke.

Det er kun taskbaren der ændrer sig. Baggrund ændrer sig ikke.
Avatar billede stuffer Nybegynder
10. april 2010 - 12:34 #1
temaet står forresten stadigvæk til "windows classic" selvom taskbaren er ændret
Avatar billede stuffer Nybegynder
10. april 2010 - 12:44 #2
Fandt selv løsningen

Jeg gik ind i services og disablede den service der hedder "themes"
Avatar billede 220661 Ekspert
10. april 2010 - 17:47 #3
Husk at lukke tråd, ved at acceptere dit eget svar i #2.