Avatar billede imma Forsker
08. april 2010 - 22:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LG 1730sf touchscreen

Hejsa, har sådan en skærm, men den vil bare ikke du med windows 7 LG har ikke de nødvendige drivere, nogen der kender til noget universal drivere...

Gad pænt godt at få den til at du. Jeg har en driver men den duer kun til xp eller vista, og den vil bare ikke du..
Avatar billede imma Forsker
09. april 2010 - 07:57 #2
Det var også det jeg havde dfundet frem til, men det hjælper mig ikke meget..
Avatar billede imma Forsker
22. november 2010 - 21:34 #3
ok