Avatar billede majbom Novice
08. april 2010 - 14:40 Der er 1 løsning

udskrivning af farveseparationer og halvtoner til pdf

hej experter

har oprettet et spørgsmål her før ang. vektor til raster, men jeg tror jeg fik det forklaret forkert...

jeg har noget vektorgrafik i illustrator som skal udskrives til tryk.

det jeg vil, er at ende med en pdf-fil for hver farve (c,m,y og k) og samtidig skal det være i halvtoner (sorte og hvide prikker - det er det selvfølgelig i forvejen, men prikkerne skal være større, da det som sagt er til tryk.

jeg har prøvet at separere og det virker fint nok, men selv om jeg ændrer lpi til f.eks. 10 er det stadig ikke prikker som er til at se medmindre man bruger lup.

hvordan gør jeg dette?
Avatar billede majbom Novice
04. juni 2010 - 23:24 #1
nevermind...