Avatar billede serverservice Praktikant
07. april 2010 - 19:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradere office outlook 2000 til 2007 - hvordan ?

Hej jeg har forsøgt at installere office 2007 hos en bruger og overføre .pst filen i outlook , men den brokker sig over fejl med filen sikkert fordi de ikke er kompatible .
Så kan man reparere den med scanpst.exe og det har jeg gjort uden held .
Spørgsmålet er hvordan jeg opgraderer hans office 2000 til 2007 ?

Det vigtige er outlook hvor alle hans mails/mapper ligger - de andre filer er som standard at åbne - men jeg vil gerne have alle mails med over sammen med mapper.

på forhånd tak ..Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
07. april 2010 - 19:55 #1
Har søgt på google men kan ikke lige finde en løsning og ved ikke hvad de har gjort her http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/33044235/upgrade-from-officeoutlo.aspx
07. april 2010 - 19:56 #2
(Psssst: Nu er det vel ikke sådan at *.PST filen er skrivebeskyttet og/eller et ejerskabsproblem?)
Avatar billede serverservice Praktikant
07. april 2010 - 19:59 #3
Nej det er det ikke - så vidt jeg kan se skal den konverteres f.x med det her ?
http://www.pstupgrade.com/

Kan det passe at det er løsningen ?
Avatar billede serverservice Praktikant
07. april 2010 - 20:14 #4
Nå men jeg kan se at man kan tilføje en ældre version af pst under datafilstyring i beta versionen 2010 - så må det blive løsningen ?