Avatar billede pasha Nybegynder
07. april 2010 - 10:43 Der er 1 kommentar

IHC controller boks

Jeg har IHC i hele mit hus, både IHC net og IHC el.

Vi byggede huset for 5 år siden, og blev aldrig rigtig introduceret til IHC programmering.

Men jeg har leget lidt med programmet selv, og fundet ud af få ting. For at koble systemet på min PC krævedes der et specielt kabel (jeg kan ikke huske hvad det hedder), det har jeg anskaffet og kommer fint på.

Men jeg er efterhånden lidt træt at at skulle stå op i mit bryggers med en et kabel koblet til PC og IHC controller.

Så tænkte jeg, der må findes en trådløs måde at koble PC og IHC controller sammen, er der nogen der kender noget til det.

Hvordan gør man og hvad kræves der.

Jeg ved at der findes en netviewer løsning, men den synes jeg er for dyr, og umiddelbart havde jeg ikke forestillet det skulle være den løsning, men måske jeg kan blive nødt til det.

//Pasha
Avatar billede jespervhansen Nybegynder
13. september 2010 - 20:54 #1
Hejsa

Jeg har en controller, næsten ubrugt til salg på DBA. Den har netværksadgang og du kan nemt koble på den dit net eller wireless

For de 200 kan du få et accesspoint med hvis du mangler et sådan.

http://www.dba.dk/ihc-controller-visual-usb/id-68510874/

Nypris controller: 3700
AP: 5-600

Mvhj
Jesper